مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-27اقتصادي

ارزش معاملات الکترونیکی 160 درصد افزایش یافت


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: در سال 99 شاهد رشد 160 درصدی در ارزش اسمی معاملات تجارت الکترونیکی، افزایش 224 درصدی در صدور گواهی امضاء الکترونیکی و رشد 110 درصدی صدور اینماد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تمایل و استقبال کسب و کارها و تغییر سبک خرید در جامعه را از جمله عوامل مؤثر در افزایش آمار ارائه شده عنوان کرد و افزود: با توجه به آمار اعلام شده، بیشتر خریدها در نیمه دوم سال بوده است که دلیل آن می تواند انتقال زمان خرید از اسفند 98 به بهار 99 و نیز اِعمال محدودیت های کرونایی بیشتر در نیمه اول سال گذشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امضا الکترونیکی یکی از خدمات مربوط به گواهی الکترونیکی و حوزه کسب و کار الکترونیکی است، هر گونه فعالیت در این حوزه را ملزوم به اخذ مجوز از شورای سیاستگذاری گواهی الکترونیکی کشور دانست و بر وجود یک ریشه در بخش دولتی و فعالیت دستگاه های مختلف دولتی در ذیل آن تاکید کرد.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در ادامه بیشترین شکایات را مربوط به حوزه پرداخت و تحویل کالا اعلام کرد و در پاسخ به تمهیدات لازم برای صیانت از اطلاعات مشتریان و حفظ داده ها و اطلاعات آن ها گفت: به این موضوع در بحث تخلفات اشاره شده است و در کنار آن نظارت مراجع ذی صلاح در حوزه های امنیتی و زیرساخت وجود دارد و اقدامات پیشگیرانه در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش معاملات الکترونیکی 160 درصد افزایش یافت

ارزش معاملات الکترونیکی 160 درصد افزایش یافت