مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:002021-06-27سياسي

رفع ابهام از قانون سند خودرو تا 3 هفته آینده


رییس دیوان عدالت اداری از رفع ابهام از قانون سند خودرو تا 3 هفته آینده خبر داد.

- ، حجت الاسلام محمد مصدق ظهر یکشنبه در حاشیه حضور در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک بحث این است که سند و برگ سبزی که در نیروی انتظامی صادر می شود سندی رسمی است یا غرر رسمی که باید بگوییم بدون شک این سند یک سند رسمی است.

رییس دیوان عدالت اداری کشور بیان داشت: برگ سبزی که توسط پلیس به مردم ارائه می شود قطعاً سند رسمی است و در خصوص انتقال سند قطعی در دفاتر اسناد رسمی قانون دچار ابهام است که با دستور ویژه ای این موضوع در دست بررسی است و تا 3 هفته آینده نظر نهایی دیوان عدالت اداری در این مورد اعلام خواهد شد.

گفتنی است که رییس دیوان عدالت اداری کشور امروز یکشنبه 6 تیرماه با همراهی مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر از بخش های مختلف مرکز پزشکی قانونی شهرستان بازدید کرد که در این بازدید که رضا کمیلی مقدم رییس دادگستری و یونس اسدی مقدم دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر نیز حضور داشتند بر ضرورت ارتقا سطح کیفی خدمات دهی به مراجعان این مرکز تاکید شد.

بر اساس این گزارش رییس دیوان عدالت اداری کشور با اهدای لوح تقدیر از تلاش های داداش زاده رییس مرکز پزشکی قانونی اسلامشهر در عرصه خدمت به مردم این شهرستان تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ابهام از قانون سند خودرو تا 3 هفته آینده

رفع ابهام از قانون سند خودرو تا 3 هفته آینده