مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-27سياسي

نگاه دست چندمی مدیران فرهنگی به حوزه فرهنگ و سواحل مازندران


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم توجه مدیران ارشد به حوزه فرهنگ و سواحل مازندران گفت: متاسفیم که برخی مدیران فرهنگی به حوزه فرهنگ و سواحل مازندران نگاه دست چندمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران، ضمن انتقاد از عدم حضور مدیران ارشد و فرهنگی استان در جلسات طرح های سواحل مازندران، اظهار کرد: حوزه فرهنگی در استان بسیار مظلوم است و این کم توجهی برخی مدیران ارشد و فرهنگی استان زیبنده این استان نیست .

وی افزود: بخش فرهنگ در مازندران همواره مظلوم واقع شده است و نگاه مدیران ارشد استان و حتی برخی مسؤولان و مدیران فرهنگی به حوزه فرهنگ نگاه دست چندمی دارند و برای این بخش اولویت قائل نیستند و صرفا به مسائل اقتصادی و مالی آن بیشتر توجه می کنند که این گونه رفتار زیبنده استان ولایت مدار مازندران نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با انتقاد از مشکلات  بودجه ای و اندک بودن اعتبارات نهادهای فرهنگی و تبلیغی در سال های اخیر، اضافه کرد: مقام معظم رهبری شعار سال را با عنوان جهش تولید، مانع زدایی و پشتیبانی نامگذاری کردند اما یکی از موانع تحقق شعار سال همان نگاه صرفا اقتصادی و درآمدزدایی به مقوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دست چندمی مدیران فرهنگی به حوزه فرهنگ و سواحل مازندران

نگاه دست چندمی مدیران فرهنگی به حوزه فرهنگ و سواحل مازندران