مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-27بين الملل

رسیدگی ویژه دولت هند به حمله پهپادی امروز به جامو و کشمیر


مقامات امنیتی دولت هند از نگرانی عمیق دهلی نو در خصوص حمله پهپادی امروز شبه نطامیان به بخش هندی منطقه جامو و کشمیر و رسیدگی ویژه دهلی نو به این موضوع خبر دادند.

- به نقل از رویترز، در پی حمله امروز دو هواپیمای بدون سرنشین جدایی طلبان به پایگاه نیروی هوایی هند در منطقه شمالی ایالت جامو و کشمیر، دو مقام ارشد امنیتی دولت هند از آغاز تحقیقات گسترده در این خصوص توسط نهادهای امنیتی دهلی نو خبر دادند.

بر اساس این گزارش، این منابع امنیتی دولت هند که نامشان فاش نشده، همچنین تأیید کردند که بر اثر این حمله هوایی، دستکم دو نفر مجروح و خساراتی به یک ساختمان در بخش هندی کشمیر وارد شده است.

به گفته آنها، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در جریان نزاع های قدیمی این منطقه، پیش از این بی سابقه بوده و همین موضوع منجر به ایجاد نگرانی های عمیق در خصوص تغییر شکل و ماهیت ابزارهای مورد استفاده در درگیری های منطقه شده است.

در پی این رخداد، یک مقام امنیتی ارشد در وزارت دفاع هند نیز تأیید کرد که این حادثه به صورت ویژه توسط دستگاه های امنیتی این کشور مورد بررسی قرار دارد؛ موضوعی که نیروی هوایی ارتش هند نیز با انتشار پیامی توییتری آن را تأیید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه دولت هند به حمله پهپادی امروز به جامو و کشمیر

رسیدگی ویژه دولت هند به حمله پهپادی امروز به جامو و کشمیر