مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 13:052021-06-27سياسي

کاهش 8 هزار پرونده ورودی به مراجع قضایی در اسلامشهر


فرماندار اسلامشهر از کاهش 8 هزار پرونده ورودی به مراجع قضایی در این شهرستان خبر داد.

- ، مسعود مرسل پور ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری اسلامشهر که با حضور رییس دیوان عدالت اداری کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه وجود مشاور حقوقی توانمند نیاز ضروری شهرستان است اظهار داشت: با توجه به اینکه ادارات اسلامشهر آگاهی کافی در خصوص احکام حقوقی ندارند نمی توانند آن طور که شایسته است از حقوق خود دفاع کنند لذا در این زمینه نیازمند حضور کارشناس حقوقی متبحّر در ادارات شهرستان هستیم.

فرماندار اسلامشهر در خصوص ورودی پرونده های قضایی به شهرستان نیز گفت: در شهرستان با کاهش 8 هزار تایی پرونده های قضایی روبرو بوده ایم و این مسئله به دلیل همگرایی، همپوشانی و همراهی دستگاه اجرایی و دستگاه قضا بوده است.

مرسلپور بیان داشت: نظارت مستقیم و غیرمستقیم دستگاه قضا و اجرا بر هزار میلیارد تومان که از محل مالیات بر ارزش افزوده بابت توسعه متوازن همه جانبه صرف گردیده و همچنین 411 میلیارد تومان که طی سال های اخیر از محل تملک دارایی های شهرستان با حفظ حقوق افراد دریافت شده، موجب کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی است.

وی گفت: کاهش محسوس جرایم طی 3 سال گذشته به نحوی که نسبت به شهرستان هایی که شاید مؤلفه های بسیاری برای کاهش جرایم داشتند، از مصادیقی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 هزار پرونده ورودی به مراجع قضایی در اسلامشهر

کاهش 8 هزار پرونده ورودی به مراجع قضایی در اسلامشهر