مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 14:302021-06-27سياسي

5 دستگاه اجرایی خراسان جنوبی از سازمان بازرسی کارت زرد گرفتند


مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی از کارت زرد گرفتن 5 دستگاه اجرایی از طریق گزارشات مردمی خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 221 شکایت مردمی از دستگاه های مختلف به این اداره کل ابلاغ شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی از کارت زرد گرفتن 5 دستگاه اجرایی از طریق گزارشات مردمی خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 221 شکایت مردمی از دستگاه های مختلف به این اداره کل ابلاغ شده است.

مهدی رحیمی، امروز یکشنبه 6 تیر در نشست خبری با بیان اینکه خط قرمز بازرسی فساد است، گفت: ضمن اینکه مدیران دستگاه های اجرایی را به قانون مداری و مردم داری توصیه می کنیم از آن ها می خواهیم تا از مدار قانون تخطی نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی بیان کرد: در اداره کل بازرسی استان فعالیت مدیران را رصد ویژه می کنیم و اگر با موارد نقض قانون مواجه شویم هشدارهای لازم را می دهیم و در مواقع لزوم تعقیب انتظامی خواهیم داشت.

مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی افزود: تمام این اقدامات برای آن است تا شهروندان و هم استانی های ما بدانند امکاناتی که در اختیار مدیران است ملک آن ها نیست و باید برای خدمت به مردم استفاده شود.

رحیمی گفت: مجموعه بازرسی کل استان در سال 99، 33 بازرسی برنامه ای و 48 بازرسی موردی داشته که پارسال در دستگاه های مختلف به شکل صد در صد اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دستگاه اجرایی خراسان جنوبی از سازمان بازرسی کارت زرد گرفتند

5 دستگاه اجرایی خراسان جنوبی از سازمان بازرسی کارت زرد گرفتند