مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 16:102021-06-27سياسي

آزادی 10 محکوم مالی به مناسبت هفته قوه قضاییه در یزد


همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه طی آیینی 10 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده بعد از ظهر امروز در آیین آزادی 10 محکوم مالی از زندانهای استان اظهار کرد: ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در این سالها فعالیت های ارزشمندی را انجام داده است و کسانی که با کمک خیرین و ستاد دیه استان از زندانهای استان آزاد می شوند افراد مستحقی هستند.

وی با بیان این که محکومان مالی بنا به دلایل غیر عمد در زندان ها به سر می برند با کمک ستاد دیه آزادی آنها فراهم می شود افزود: خوشبختانه ستاد دیه در خصوص آزادی محکومین مالی از زندان بالاترین دقت را در پرونده ها و تحقیق همه جانبه در خصوص محکوم و شرایط خانواده و زندگی وی به کارگرفته تا مددجویانی که نیازمند واقعی مساعدت کمک های مردم هستند از این تسهیلات استفاده و به آغوش خانواده خود بازگردند.

دادستان عمومی و انقلاب یزد با تاکید بر این که کسب آزادی ارزشمند است و کسانی که از بند زندان رهایی می یابند باید در تمام مراحل زندگی دقت کافی داشته باشند تا خدای ناکرده دوباره گرفتار نشوند اضافه کرد: انشاالله با برنامه ریزی و دقت در کار به زندگی عادی بازگشته و در تمام مراحل زندگی دقت کنند خود نیز یاریگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 محکوم مالی به مناسبت هفته قوه قضاییه در یزد

آزادی 10 محکوم مالی به مناسبت هفته قوه قضاییه در یزد