مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 17:402021-06-27سياسي

ساخت 11 ناحیه صنعتی در استان سمنان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: ساخت 11 ناحیه صنعتی بر اساس ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه در استان سمنان در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان عصر امروز در نشست بررسی و رفع موانع ایجاد نواحی صنعتی در حدفاصل روستاهای دلازیان و حسن آباد سمنان و تویه دروار دامغان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: تاکنون سه جلسه برای راه اندازی نواحی صنعتی در روستاها در استان سمنان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، ساخت 11 ناحیه صنعتی بر اساس ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه در استان سمنان در نظر گرفته شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ادامه داد: رونق خوشه های مختلف کسب و کار و تثبیت اشتغال و جمعیت ازجمله اهداف ساخت ناحیه صنعتی در مناطق روستایی است.

صمیمیان بیان کرد: درمجموع با پیگیری های مستمری که انجام شد در تلاش هستیم تا به تناوب در 14 بخش استان سمنان ناحیه صنعتی داشته باشیم.

مشکلات زیرساختی احداث ناحیه صنعتی روستایی رفع شود سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: رفع مشکلات زیرساختی در ساخت ناحیه صنعتی در مناطق روستایی استان سمنان با تلاش دستگاه های اجرایی و خدماتی مربوط و با نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 11 ناحیه صنعتی در استان سمنان

ساخت 11 ناحیه صنعتی در استان سمنان