مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-27سياسي

انتقاد نسبت به نبود زیرساخت های فرهنگی در جنگل ها و سواحل مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد نسبت به نبود زیرساخت های فرهنگی در سواحل استان گفت: در جنگل ها و دریا های شمال نیازمند پیوست فرهنگی و رفع موانع زیرساخت های فرهنگی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، همایش ساماندهی سواحل،جنگل و تفرجگاه های استان مازندران برای رفع موانع و پشتیبانی برنامه های مناسب فرهنگی و ارائه خدمات رفاهی تفریحی سالم در شهرهای ساحلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران،فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی استاندار و سایر مدیران استانی و فرمانداران و ائمه جمعه شهرهای ساحلی مازندران در بابلسر برگزار شد.

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر با انتقاد از عملکرد متولیان طرح ساماندهی سواحل گفت: مانورهای امدادی برای ناجیان به صورت منظم برگزار نمی شود، طرح های سالم سازی سواحل به افراد غیرمتخصص داده شده و استانداردهای لازم ندارد.

وی با بیان اینکه بلندمرتبه سازی باعث عدم اجرای طرح ساحلی بانوان است ادامه داد: برای اجرای کارهای فرهنگی نیرو داریم و اگر برای کسب درآمد و تفریحات سالم برنامه داشته باشیم مردم استقبال خواهند کرد.

قلی پور افزود: عزم جدی برای سالم سازی سواحل وجود ندارد و ما داریم طرح ملی اجرا می کنیم اما بودجه ملی و نیروی اختصاصی در نظر نگرفته شده است که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نسبت به نبود زیرساخت های فرهنگی در جنگل ها و سواحل مازندران

انتقاد نسبت به نبود زیرساخت های فرهنگی در جنگل ها و سواحل مازندران