مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 01:052021-06-27اقتصادي

لازمه بی اثر شدن تحریم ها، افزایش توان اقتصادی همزمان با توان هسته ای است


یک کارشناس روابط بین الملل با ارائه پیشنهاداتی خطاب به دولت جدید، لازمه بی اثر شدن تحریم ها را افزایش توان اقتصادی همزمان با توان هسته ای اعلام کرد و این دو را مکمل یکدیگر دانست.

- ایسنا/مازندران یک کارشناس روابط بین الملل با ارائه پیشنهاداتی خطاب به دولت جدید، لازمه بی اثر شدن تحریم ها را افزایش توان اقتصادی همزمان با توان هسته ای اعلام کرد و این دو را مکمل یکدیگر دانست.

حسن بهشتی پور در گفت و گو با ایسنا با ارائه پیشنهادی در حوزه بین الملل خطاب به دولت جدید گفت: برای کمک به سیاست خارجی، باید سیاست داخلی تقویت شود، برای این منظور علاوه بر بالا رفتن توان هسته ای که اکنون به 60 درصد رسیده و دستاورد بسیار خوبی بوده، لازم است توان اقتصادی نیز افزایش یابد و این 2 عامل مکمل یکدیگر هستند تا بر این اساس قدرت چانه زنی ایران در مذاکرات افزایش پیدا کند.

بهشتی پور اضافه کرد: تا زمانی که قدرت چانه زنی نداشته باشید، ولو با داشتن بهترین دیپلمات دنیا، باز هم وارد مذاکرات شوید نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد چراکه داشتن توان اقتصادی بالا، پشتیبانی تولید ملی و حمایت مردمی و بسیاری دیگر از عوامل شروط لازم برای کسب موفقیت است تا دیپلمات ما بتواند قدرت چانه زنی بهتر و دقیق تری داشته و دستاورد بیشتری کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه بی اثر شدن تحریم ها، افزایش توان اقتصادی همزمان با توان هسته ای است

لازمه بی اثر شدن تحریم ها، افزایش توان اقتصادی همزمان با توان هسته ای است