مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-27سياسي

همدان در این چند سال غیرکارشناسی اداره شده است


جذب اعتبار42 میلیاردی برای کنارگذرغربی همدان با اشاره به اینکه هزینه ساخت پل های میدان بار، شهید همدانی و فرهنگیان از جیب مردم رفته است و باید برای ساخت این پل ها از اعتبار ملی هزینه می شد، - گفت: این پل ها قرار است ترافیک سه استان را برطرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همدان طی این چند سال به صورت غیرکارشناسی اداره شده است، اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی دو طبقه است و طبقه دوم آن مشرف به دو نهاد نظامی است که این یک مشکل اساسی محسوب می شود.

وی درباره پروژه کنارگذر غربی همدان مطرح کرد: کنارگذر غربی همدان 27 کیلومتر است که 18 کیلومتر آن با سه لایه آسفالت 70 میلیارد تومان هزینه برده است و هم اکنون برای تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده بر اساس گفته کارشناسان به 200 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

جذب اعتبار42 میلیاردی برای کنارگذرغربی همدان فلاحی این اختلاف قیمت را حاصل تورم دانست و اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده 42 میلیارد تومان برای این پروژه جذب شده است و با این اعتبار می توانیم کنارگذر غربی از سمت پلیس راه تا تقاطع همدان زنجان را باز کرده و هفت کیلومتر باقی مانده نیز در ادامه کار انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در این چند سال غیرکارشناسی اداره شده است

همدان در این چند سال غیرکارشناسی اداره شده است