مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-28اقتصادي

35 درصد طرح کاداستر در کرمانشاه اجرایی شده است


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه گفت: اجرای سند کاداستر در مجموع در استان به 30 تا 35 درصد رسیده و برنامه داریم تا اواخر سال به 55 تا 60 درصد ارتقاء پیدا کند.

- امیر بشیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با تبریک روز و هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد به عنوان یک دستگاه حاکمیتی با بیش از 100 سال قدمت زیر مجموعه قوه قضاییه است.

وی، تثبیت و حفظ حقوق و مالکیت مشروع افراد از طریق صدور اسناد مالکیت، ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری، ثبت رسمی معاملات، وقایع ازدواج و طلاق، ثبت علائم و اختراعات و حقوق مالکیت معنوی و نیز اجرای اسناد رسمی را در قالب وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک عنوان کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه ادامه داد: برای تولید فکر و اندیشه باید یک امنیت روانی باشد تا حقوق مالکیت معنوی که متشکل از حقوق مالکیت صنعتی، ادبی و هنری است محقق شود که در این راستا سال گذشته نمایندگی مرکز مالکیت معنوی غرب کشور(کردستان، ایلام، همدان، لرستان و کرمانشاه) در استان کرمانشاه افتتاح شد تا در آینده نزدیک افرادی برای ثبت علائم تجاری، طرح های صنعتی و کشفیات اختراعات آثار ادبی و هنری دیگر به مرکز کشور مراجعه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد طرح کاداستر در کرمانشاه اجرایی شده است

35 درصد طرح کاداستر در کرمانشاه اجرایی شده است