مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-28سياسي

شهید دکتر بهشتی الهام بخش نهضت امام خمینی(ره) بود


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی تنها یک رییس قوه نبود بلکه دارای نقش جدی و الهام بخش در نهضت امام خمینی(ره) ایفا می کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی تنها یک رییس قوه نبود بلکه دارای نقش جدی و الهام بخش در نهضت امام خمینی(ره) ایفا می کرد.

روح اله متفکر آزاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هفتم تیرماه یادآور دوران درخشانی از حکمرانی جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: متاسفانه منافقین و دشمنان با ترور آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب خاطره ی تلخی را از این روز برای مردم و نظام رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی، نمایندگان مجلس، اعضای هیأت دولت و همه ی کسانی که در این روز به شهادت رسیدند هرکدام نمادی از جریان انقلاب و از سرمایه های اجتماعی نظام محسوب می شدند.

متفکرآزاد تاکید کرد: منافقین به خاطر اقدامات تروریستی خود که 17 هزار نفر از مردم ایران را ترور کردند، جزو منفورترین افراد در تاریخ ایران بوده و همواره مورد لعن مردم ایران قرار می گیرند.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: دروغگویی آمریکایی ها در مورد بحث حقوق بشر کاملا واضح است چرا که آنها همواره از حقوق بشر دم می زنند اما در مورد بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید دکتر بهشتی الهام بخش نهضت امام خمینی(ره) بود

شهید دکتر بهشتی الهام بخش نهضت امام خمینی(ره) بود