مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-28اقتصادي

پل «ماشکید» مهرستان تا دو هفته آینده افتتاح می شود


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: پل «ماشکید» شهرستان مهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان طی دو هفته آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- مهرستان - مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: پل ماشکید شهرستان مهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان طی دو هفته آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پل ماشکید شهرستان مهرستان یکی از راه های ارتباطی شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان به چابهار است که در صورت تکمیل از گرفتار شدن مردم منطقه در سیل جلوگیری می کند.

ساخت این پل که از چند سال پیش آغاز شده بود اما به علت مشکل اعتباری راکد ماند و طی یک سال اخیر این پروژه با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی آغاز به کار کرده است.

بهره برداری از این پل مشکل قطع ارتباط مهرستان در زمان طغیان رودخانه ماشکید با شهرستان های همجوار از جمله سرباز را حل می کند.

در همین راستا عطاء اله اکبری، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: خوشبختانه احداث پل ماشکید که یکی از پروژه های مهم استان سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل «ماشکید» مهرستان تا دو هفته آینده افتتاح می شود

پل «ماشکید» مهرستان تا دو هفته آینده افتتاح می شود