مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-28ورزشي

ویلچر بخرید، می خواهیم شگفتی ساز شویم


امسال برای بسکتبال دوستان ایران سال خاصی است؛ چرا که همزمان، دو تیم بسکتبال ایستاده و با ویلچر، در المپیک و پارالمپیک توکیو حضور دارند و خاص تر هم خواهد شد، - وقتی پرچم کاروان المپیکی ایران را در دستان صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ببینند؛ این، یعنی نهایت امید برای بسکتبال ایران.

با اطلاع از اخلاق خاص عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی بسکتبال که در عین مهربانی، بسیار جدی و منضبط است، برای تهیه یک گزارش، هماهنگی های لازم را با او انجام دادیم و به همراه پیمان شاه سنایی، عکاس ایسنا که برای شکار صحنه های دیدنی تمرین لحظه شماری می کرد، به مجموعه ورزشی شهید عبدالله میثمی اصفهان رفتیم؛ جایی که سالها قبل با تلاش و پیگیری های آقا باباگلیان- رییس اسبق هیئت جانبازان و معلولان اصفهان، ویژه جانبازان و معلولان ساخته شده بود.

صدای شادی و هیجان، از پشت در سالن شنیده می شد و وقتی در باز شد، فضا در سکوت و حیرت فرو رفت و علت، چیزی نبود جز حضور یک خانم که من باشم! در این لحظه، پزشکیار تیم، جلو آمد و علت حضورم را پرسید و در نهایت، با اجازه مجدد سرمربی، توانستم خودم را به کنار زمین برسانم.

تمرین بدنسازی بازیکنان در حال انجام بود، کادر فنی، مشغول برنامه ریزی برای تمرین توپی و تاکتیکها و البته موسیقی، پس زمینه همه این جنب و جوش ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلچر بخرید، می خواهیم شگفتی ساز شویم

ویلچر بخرید، می خواهیم شگفتی ساز شویم