مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-28اقتصادي

پرداخت تسهیلات یک میلیاردی به بهبودیافتگان از اعتیاد


معاونت اداره بهزیستی اسدآباد از پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به بهبودیافتگان از اعتیاد این شهرستان در سه ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان معاونت اداره بهزیستی اسدآباد از پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به بهبودیافتگان از اعتیاد این شهرستان در سه ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

اکبر احمدی منش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال 1400 تاکنون اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون تسهیلات اشتغال زایی به 30 نفر از بهبود یافتگان از اعتیاد این شهرستان در زمینه های مختلف اشتغال پرداخت شده است.

وی دامداری، صافکاری، زنبورداری، مکانیکی، جوشکاری، در و پنجره سازی، تعمیرات موتور سیکلت را از جمله اشتغال های ایجاد شده برای بهبود یافتگان از اعتیاد این شهرستان با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی برشمرد و تصریح کرد: این میزان تسهیلات پرداخت شده اشتغال زایی به بهبودیافتگان اسدآبادی در سه ماه ابتدای امسال با رایزنی های انجام گرفته با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر به صورت جداگانه از طریق سازمان بهزیستی به افراد بهبود یافته شهرستان اختصاص یافته و پرداخت شده است.

احمدی منش با بیان اینکه هر ساله از اعتبارات اشتغال زایی بهزیستی پنج درصد اعتبار به اشتغال بهبود یافتگان از اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات یک میلیاردی به بهبودیافتگان از اعتیاد

پرداخت تسهیلات یک میلیاردی به بهبودیافتگان از اعتیاد