مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-28اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه بین همراه اول و سایپا برای تولید و عرضه خودروهای متصل


همراه اول و سایپا جهت هوشمندسازی صنعت حمل و نقل کشور و تولید خودروهای متصل تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین همراه اول و گروه خودروسازی سایپا صبح امروز دوشنبه هفتم تیرماه با حضور مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، سید جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا و جمعی از مدیران ارشد هر دو شرکت در برج همراه برگزار شد.

قرار است به موجب این تفاهم همکاری، هوشمندسازی صنعت حمل و نقل شهری و بین شهری با هدف کاهش هزینه ها، ارائه محصولات متنوع و افزایش کارایی، غلبه بر مشکلات زیست محیطی ناشی از مصرف انرژی و در نهایت ایجاد بازارهای جدید در عرصه خودروهای متصل هوشمند صورت پذیرد.

همراه اول قرار است در راستای تحقق اهداف مهم مذکور و همچنین کاهش تصادفات و حجم ترافیکی، به تأمین زیرساخت های ارتباطی، ذخیره سازی و تحلیل داده های پروژه خودرو متصل پرداخته و طی همکاری مشترک، زمینه ایجاد و توسعه خدمات دیجیتال مبتنی بر تحلیل داده فراهم کند.

اجرای پروژه های هوشمندسازی جاده ها و اتصال خودروها با هدف ارتقای سطح زندگی مردم مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم با اشاره به سهم بازار 60 درصدی همراه اول در رقابت با سایر اپراتورهای تلفن همراه و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بین همراه اول و سایپا برای تولید و عرضه خودروهای متصل

انعقاد تفاهم نامه بین همراه اول و سایپا برای تولید و عرضه خودروهای متصل