مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-28سياسي

برج فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه افتتاح شد


برج فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با دستور رییس جمهور افتتاح شد.

- ، برج فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه به عنوان نماد فناوری غرب کشور بعد از ظهر امروز همزمان با افتتاح پروژه های ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی ارتباط تصویری با حسن روحانی رییس جمهور و با حضور حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

حمیدرضا طیبی در این مراسم با ارائه گزارشی از روند ساخت این برج فناوری، گفت: جهاد دانشگاهی از ابتدای تأسیس تا کنون توسعه نظام نوآوری و فناوری، اشتغال زایی و تحقق اقتصاد دانش بنیان را جز مأموریت های اصلی و خود قرار داده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه فعالیت خود را با تأسیس مرکز رشد واحدهای فناور در سال 1384 آغاز کرد و به عنوان اولین و پویاترین پارک علم و فناوری غرب کشور با تکیه بر مزیت های استانی و منطقه ای هدف اصلی خود را تکمیل زیست بوم نوآوری و فناوری استان و توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال زایی قرار داد.

رییس جهاد دانشگاهی بیان کرد: پروژه برج پارک علم و فناوری و کارخانه نوآوری استان کرمانشاه در راستای جهت بخشی به ظرفیت های دانشی قابل توجه در این استان توسط جهاد دانشگاهی و با حمایت معاونت علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه افتتاح شد

برج فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه افتتاح شد