مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-28اقتصادي

نظارت بر نانوایی ها در دستور کار استاندارد قرار دارد


مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه همه واحدهای آرد استان دارای نشان استاندارد هستند، گفت: نظارت بر شبکه توزیع نان و نانوایی ها در دستور کار این اداره است و تلاش می کنیم کیفیت نان را ارتقاء دهیم.

- محمد مددی دوشنبه 7 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تجربیات کشورهای پیشرفته و موفق نشان می دهد از ظرفیت مباحث استانداردسازی و متغیرهایی که باعث توسعه نظام استانداردسازی در جامعه شده است بهره برده اند و یکی از مباحث جدی و مولفه های مهمی که در توسعه این کشورها به اثبات رسیده توسعه استاندارد و اجرای استاندارد در همه زمینه ها است.

وی ادامه داد: هر جا مباحث استانداردسازی به ویژه از طرف جامعه مورد توجه واقع شده توفیقات قابل توجه ای نصیب کشور شده و اگر کالاهای استاندارد از طرف مردم مورد اقبال قرار بگیرد می تواند در سیاست ها اثربخش باشد.

مددی تصریح کرد: مجموعه استاندارد یک نظام حاکمیتی و فراقوه ای است، بیش از یک دهه راهبردها و پیام هایی که از سوی مقام معظم رهبری تدوین شده است و تولید، اشتغال و توسعه الزام استانداردسازی را دل خود دارد و باید به توسعه و اثربخشی آن در جامعه بپردازیم.

مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه در استان همدان 702 واحد مشمول استاندارد اجباری هستند و 663 مورد پروانه استاندارد صادر شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر نانوایی ها در دستور کار استاندارد قرار دارد

نظارت بر نانوایی ها در دستور کار استاندارد قرار دارد