مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-28اقتصادي

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها در زنجان


معاون پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: زمان رسیدگی به پرونده ها در زنجان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدتقی فتحی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سال گذشته، سال ویژه ای بود و مشکلاتی به وجود آمد که شاخص های قضایی را تحت تاثیر قرار داد، اظهار کرد: پاندومی کرونا، افزایش تورم، کاهش قدرت خرید، سقوط بورس از جمله این رویدادها بود و آثار زیان بار هر کدام از این موارد به تنهایی می تواند آسیب و جرم را افزایش دهد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به کاهش آمار حوزه های بزه ادامه داد: ورودی پرونده ها 6 درصد در سال گذشته نسبت به سال 1399 کاهش داشته است.

فتحی با اشاره به اینکه زمان رسیدگی کامل به پرونده ها از 110 روز به 90 روز کاهش داشته است، بیان کرد: حتی پرونده های معوق که بیش از یک سال از زمان تشکیل آن ها می گذرد نیز سال گذشته رسیدگی شده و کاهش یافته است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه جمعیت کیفری زندان های استان در سال گذشته کاهش داشته است، اضافه کرد: این کاهش جمعیت کیفری از کاهش ورودی به زندان ها با جرائم جایگزین حبس، استفاده از الکترونیکی انجام می شود، ادامه داد: پیش از شیوع کرونا مجازات های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها در زنجان

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها در زنجان