مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-28فرهنگي

تولید 4 مستند با موضوع دفاع مقدس در فارس


با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس 4 مستند فاخر با موضوع دفاع مقدس و فرماندهان استان در دفاع مقدس توسط صداوسیمای فارس درحال تولید است.

- ایسنا/فارس مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس 4 مستند فاخر با موضوع دفاع مقدس و فرماندهان استان در دفاع مقدس توسط صداوسیمای فارس درحال تولید است.

سید تقی سهرابی شامگاه یکشنبه 6 تیرماه دردیدار با هنرمندان فعال دفاع مقدس در حوزه سینما، تئاتر و هنرهای نمایشی فارس با بیان اینکه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس محفلی برای حضور اهل قلم اقدام و عمل و هنرمندانی که دغدغه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را دارند است، اظهار کرد: یکی از رسالت های هنرمندان و رسانه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که در این حوزه همه ما وظیفه داریم وارد میدان شده و آثار ارزشمندی تولید و پخش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سهرابی افزود: فرهنگی که شهید رفت و شهید شد، آن فرهنگ برای رسانه مهم است و همین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است که باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی وارد شود و مشکلات جامعه را برطرف کند و این فرهنگ شهدا است که باید الگویی برای نسل جوان ما باشد تا دشمنان نتوانند الگوی برای جوانان ما تعریف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 4 مستند با موضوع دفاع مقدس در فارس

تولید 4 مستند با موضوع دفاع مقدس در فارس