مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-28سياسي

رییس قوه قضاییه: همه بخش های کشور باید در مسیر عدالت حرکت کنند


رییس قوه قضاییه به مدیران قضایی توصیه کرد در کنار رسیدگی به پرونده ها، تمهیدات لازم را برای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ناهنجاری ها و جلوگیری از افزایش پرونده های قضایی بیاندیشند.

- رییس قوه قضاییه به مدیران قضایی توصیه کرد در کنار رسیدگی به پرونده ها، تمهیدات لازم را برای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ناهنجاری ها و جلوگیری از افزایش پرونده های قضایی بیاندیشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رییسی صبح امروز دوشنبه (هفتم تیر ماه) در همایش سراسری قوه قضاییه که همزمان با هفته قوه قضاییه برگزار شد از عملکرد همکاران قضایی در سراسر کشور برای اجرای عدالت، احقاق حق و ابطال باطل و همچنین از همراهی و صبوری خانواده های آن ها تقدیر کرد.

رییس دستگاه قضا گفت: انتظار همه از عدلیه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با گذشت یک دوره 40 ساله، کمال یافتگی است که دستگاه قضایی به جایگاهی رسیده باشد که با اهداف مهم انقلاب اسلامی کاملاً همخوانی داشته باشد.

رییسی افزود: خواست رهبری و مردم آن است که دستگاه عدلیه و به طور خاص دادگستری ها در طراز نظام اسلامی باشند و در بستر گام دوم زمینه ها و بسترهای اجرای عدالت از سوی قوه قضاییه فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: همه بخش های کشور باید در مسیر عدالت حرکت کنند

رییس قوه قضاییه: همه بخش های کشور باید در مسیر عدالت حرکت کنند