مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-28اقتصادي

50 درصد پرونده های قضایی در نهاوند به سازش منجر شد


رییس دادگستری شهرستان نهاوند گفت: بیش از 50 درصد میزان پرونده های ورودی به دستگاه قضایی در نهاوند به صلح و سازش منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علی کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت هفته قوع قضاییه اظهار کرد:  یکی از عواملی که می تواند در کاهش جرم در سطح شهر اثرگذار باشد نصب دوربین باکیفیت در مراکز جرم خیز و معابر پرتردد نهاوند است.

وی با بیان اینکه اگر کسی بداند تحت کنترل دوربین است و در صورت شرارت شناسایی و مجازات خواهد شد، شرارت نمی کند گفت: نصب دوربین در مراکز پرتردد باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

رییس دادگستری شهرستان نهاوند اضافه کرد: برای تبدیل این مساله به یک مطالبه عمومی رسانه ها نقش مهمی دارند و خیرین نیز می توانند در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیشترین فراوانی جرم در جامعه گفت: امروز بیشترین جرایم در سطح جامعه توهین، تهدید، ضرب و جرح و سرقت های خرد است که ناشی از تورم و شرایط  اقتصادی است.

کاظمی یکی از برنامه های دستگاه قضایی را کاهش میزان ورودی پرونده ها دانست و افزود: یکی از برنامه هایی که در دوران آیت اله رییسی اتفاق افتاد طرح کاهش میزان ورود پرونده های قضایی به دادگاه ها بود که باعث رسیدگی باکیفیت به آنها نیز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پرونده های قضایی در نهاوند به سازش منجر شد

50 درصد پرونده های قضایی در نهاوند به سازش منجر شد