مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-28بين الملل

اشغالگران آمریکایی تبعات حماقت خود علیه «حشد شعبی» را خواهند دید


رییس شورای سیاسی جنبش «نجباء» در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا علیه حشد شعبی، گفت: اشغالگران آمریکایی تبعات حماقت خود علیه «حشد شعبی» را خواهند دید.

- رییس شورای سیاسی جنبش نجباء در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا علیه حشد شعبی، گفت: اشغالگران آمریکایی تبعات حماقت خود علیه حشد شعبی را خواهند دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی این جنبش مقاومت اسلامی عراق با انتشار یک پست توییتری به تجاوز نظامی آمریکا به مواضع حشد شعبی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص نوشت: به نظر می رسد رژه نظامی حشد شعبی برای اشغالگر و دست نشانده هایش گران تمام شده و خشم آنها را برانگیخته است که برای جنایتی دیگر در کنار جنایات زشت سابق خود عجله کرده و نیروهای مرزبان حشد شعبی را هدف بمباران قرار دادند.

شیخ علی الاسدی در ادامه گفته است: این دلیل دیگری علاوه بر دلایل پیشین است که ثابت می کند اشغالگر صلاح و ثبات این کشور را نمی خواهد.

وی افزود: این ضایعه را به برادرانمان در تیپ 14 بسیج مردمی تسلیت می گوییم و به اشغالگران تأکید می کنیم: اقدام زشتی مرتکب شدید و تبعات حماقت خود را خواهید دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغالگران آمریکایی تبعات حماقت خود علیه «حشد شعبی» را خواهند دید

اشغالگران آمریکایی تبعات حماقت خود علیه «حشد شعبی» را خواهند دید