مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-28اجتماعي

فعالیت های پایگاه های تابستانه برای دانش آموزان تشریح شد


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: از 5 تیرماه فعالیت های پایگاه های تابستانه آغاز شده و فردا هم برنامه افتتاحیه با حضور مسئولین و مدیران پایگاه های تابستانی خواهیم داشت و توضیحات لازم را خدمتشان ارائه خواهیم داد.

- ایسنا/قم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: از 5 تیرماه فعالیت های پایگاه های تابستانه آغاز شده و فردا هم برنامه افتتاحیه با حضور مسئولین و مدیران پایگاه های تابستانی خواهیم داشت و توضیحات لازم را خدمتشان ارائه خواهیم داد.

ناصر حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه امسال پایگاه های تابستانه استان را 460 پایگاه اعلام کرد و افزود: مدارس دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، دارالقرآن ها، کانون های فرهنگی- تربیتی، پژوهش سراها همچنین مرکز آموزشی و پژوهشی علوم و فنون، سالن های ورزشی و هنرستان ها آماده هستند که از دانش آموزان در جهت ارائه فعالیت های که در مدرسه انجام می گیرد ثبت نام کنند.

وی فعالیت های پایگاه های تابستانه را تشریح کرد و گفت: کانون های فرهنگی- تربیتی نزدیک به 60 رشته مهارتی، فرهنگی و هنری از جمله خیاطی، گلیم بافی، عکاسی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پایگاه های تابستانه برای دانش آموزان تشریح شد

فعالیت های پایگاه های تابستانه برای دانش آموزان تشریح شد