مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-28بين الملل

نشست فوق العاده شورای امنیت ملی عراق درباره حمله آمریکا به حشد شعبی


شورای امنیت ملی عراق نشست اضطراری به ریاست نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برگزار کرده و در آن پیامدهای بمباران امریکا را بررسی کرد.

- به نقل از السومریه، شورای امنیت ملی عراق نشست اضطراری به ریاست مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برگزار کرده و در آن پیامدهای بمباران امریکا علیه مواضعی در مرزهای عراق و سوریه و حمله خرابکاران و عناصر تروریست به نیروگاه تولید برق و دکل های انتقال نیرو را بررسی کرد.

شورای امنیت ملی عراق ضمن محکومیت شدید حمله هوایی امریکا به موضعی در نزدیکی مرزهای عراق با سوریه، تاکید کرد این حمله نقض آشکار حاکمیت عراق به شمار می رود که در تضاد با همه قوانین و موازین بین المللی است.

این شورا در ادامه به بررسی توسل به همه راهکارهای قانونی موجود برای ممانعت از تکرار این حملات که حریم هوایی و سرزمینی عراق را نقض می کند و نیز انجام تحقیقات گسترده درباره شرایط این حادثه و تلاش برای عدم تکرار آن در آینده پرداخت.

شورای امنیت ملی عراق ضمن مخالفت کامل با تبدیل عراق به میدان تصفیه حساب ها یا بکارگیری اراضی و آسمان این کشور برای تعرض به همسایگان، اعلام کرد: دولت عراق گام های خود برای در پیش گرفتن سیاستی آرام و مبنا قرار دادن گفت وگو به عنوان راهی برای جلوگیری از شدت منازعات و تحقق امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فوق العاده شورای امنیت ملی عراق درباره حمله آمریکا به حشد شعبی

نشست فوق العاده شورای امنیت ملی عراق درباره حمله آمریکا به حشد شعبی