مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 21:152021-06-28فرهنگي

فرهنگ فوتبالی در «داستان های فوتبال»/ فصل دوم در مرحله تولید


کارگردان مستند «داستان های فوتبال» گفت: فصل دوم این مجموعه در مرحله تولید است که در ماه های آتی بخش عمده تولید آن به پایان خواهد رسید.

- مهدی افضل زاده کارگردان مستند داستان های فوتبال که هر شب و همزمان با بازی های یورو2020 روی آنتن شبکه 3 سیما رفته است، درباره رویکرد کلی این مستند، به خبرنگار در این کار استفاده کنیم.

افضل زاده در پاسخ به این سوال که با توجه به ریزش مخاطب تلویزیون، مستند می تواند جای خود را در میان مخاطبان باز کند؟ گفت: اینکه مخاطب تلویزیون در همه کشورها و از جمله ایران ریزش داشته درست است.

بخشی از این ریزش به خاطر کیفیت تولیدات است.

اگر مستند با کیفیتی ساخته شود، می تواند مخاطب خود را داشته باشد یا خیر را نمی توانم بگویم و فکر می کنم هر اثری مخاطب خود را به مرور پیدا خواهد کرد.

او در پایان عنوان کرد: فصل دوم مجموعه داستان های فوتبال در مرحله تولید است که در ماه های آتی بخش عمده تولید آن به پایان خواهد رسید.

فصل اول مجموعه 13 قسمتی داستان های فوتبال به کارگردانی مهدی افضل زاده، نویسندگی مهدی مافی و تهیه کنندگی وحید پناهلو با شروع رویدادهای یورو 2020، از جمعه 21 خرداد ماه روی آنتن رفته و به زودی به پخش خود پایان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ فوتبالی در «داستان های فوتبال»/ فصل دوم در مرحله تولید

فرهنگ فوتبالی در «داستان های فوتبال»/ فصل دوم در مرحله تولید