مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 02:202021-06-28اقتصادي

فهرست ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی اعلام شد


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)  شیوه نامه «شرایط صدور معافیت از حقوق ورودی ماشین آلات مستعمل ہند (غ) ماده 119 قانون امور گمرکی» را و فهرست 61 قلم ماشین آلات و تجهیزات وارداتی مشمول صدور معافیت گمرکی را به سازمان های صنعت معدن و تجارت .

- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)  شیوه نامه شرایط صدور معافیت از حقوق ورودی ماشین آلات مستعمل ہند (غ) ماده 119 قانون امور گمرکی را و فهرست 61 قلم ماشین آلات و تجهیزات وارداتی مشمول صدور معافیت گمرکی را به سازمان های صنعت معدن و تجارت 31 استان و جنوب کرمان ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) پیرو بند (1) ابلاغیه وزیر صنعت با موضوع مصوبه شماره یک بهبود فضای کسب و کار - مانع زدایی و پشتیبانی از تولید ، شیوه نامه شرایط صدور معافیت از حقوق ورودی ماشین آلات مستعمل بند (غ) ماده 119 قانون امور گمرکی را جهت اجرا به سازمان های صنعت معدن و تجارت 31 استان و جنوب کرمان ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه فهرست 61 قلم ماشین آلات و تجهیزات وارداتی مشمول صدور معافیت گمرکی موضوع ابلاغیه فوق الذکر و ماده (3) شیوه نامه مذکور، تنظیم شده توسط مرکز ساخت داخل ماشین سازی و تجهیزات که در حال حاضر ساخت داخل ندارد نیز به پیوست ارسال شده و اعلام شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی اعلام شد

فهرست ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی اعلام شد