مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-29اقتصادي

اشتغال زایی و حمایت صدها معتاد متجاهر گیلانی توسط بهزیستی


مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اقدامات حمایتی این سازمان از معتادین متجاهر، گفت: بالغ بر 500 تن از معتادین متجاهر گیلان با دریافت تسهیلات کم بهره و یا اشتغال توسط کارفرمایان، - حسین نحوی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اقدامات بهزیستی گیلان در جهت بهبود زندگی معتادین گیلان، اظهار کرد: در سال گذشته 432 نفر از معتادان متجاهر به صورت رایگان در ماده 16 به مدت 90 روز اقامت داشته و در فرآیند درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اشتغال زایی بهزیستی برای معتادین گیلانی، افزود: 495 نفر از بهبودیافتگان با 18 ماه پاکی از تسهیلات اشتغال زایی کم بهره به مبلغ 19 میلیارد و 480 میلیون تومان استفاده کرده و علاوه بر آن 36 تن دیگر نیز توسط کارفرماها مشغول شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اذعان به اینکه برای 169 نفر از معتادان متجاهر، مددکاران اجتماعی مدیریت مورد تعریف شده، گفت: با اقدامات همه جانبه مددکاری زمینه توانمندسازی و بازگشت به خانواده و جامعه برای آنان فراهم می شود.

نحوی نژاد با برشمردن دیگر اقدامات بهزیستی جهت بهبود زندگی معتادین، تصریح کرد: معرفی و دریافت دفترچه درمانی برای 43 نفر از معتادین و خانواده آنان، ارائه خدمات موبایل سنتر در شهرستان های رشت و لاهیجان و شناسایی 90 پاتوق و استقرار در پاتوق ها و ارائه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی و حمایت صدها معتاد متجاهر گیلانی توسط بهزیستی

اشتغال زایی و حمایت صدها معتاد متجاهر گیلانی توسط بهزیستی