مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-29سياسي

اجرای طرح ستاد تالیف قلوب در دادگستری نهاوند


همدان_رییس دادگستری شهرستان نهاوند گفت:طرح ستاد تالیف قلوب با دو کمیته معتذرین و مصلحین در نهاوند اجرایی شده است.

- ، علی کاظمی در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه بیان داشت: از شهید بهشتی به عنوان معمار قوه قضاییه نوین یاد می شود و یکی از خدماتی که برای قوه قضاییه ارائه کرد افتتاح دانشکده علوم قضایی بود که در سال 1361 افتتاح شد و تا الان هزاران قاضی از این دانشگاه تعلیم دیده و تربیت شده اند.

کاظمی گفت: آیت الله محمدعلی حیدری مجاهدی نستوه از دیار نهاوند و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید و سهم استان همدان از واقعه خونین هفت تیر شد.

رییس دادگستری شهرستان نهاوند بیان داشت: شهید آیت الله محمدعلی حیدری نماینده امام و اولین امام جمعه نهاوند و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی همچون دریایی پر تلاطم، در وقایع سیاسی و اجتماعی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف نهضت و تقویت مصالح نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، با موضع گیری های اصولی منشأ خدمات فراوان شد.

علی کاظمی اظهار کرد: یکی از خدمات دادگستری در شهرستان نهاوند افتتاح دفتر خدمات قضایی الکترونیک بود که به موجب آن مردم شهرستان نهاوند برای ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ستاد تالیف قلوب در دادگستری نهاوند

اجرای طرح ستاد تالیف قلوب در دادگستری نهاوند