مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-29اقتصادي

کلینیک خانه داوری صمت به منظور حمایت قضایی از تولید راه اندازی شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت به منظور حمایت قضایی از تولید در استان خبر داد.

- ، علی صالحی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت در استان اعلام کرد: به منظور حمایت قضایی از تولید در استان، کلینیک داوری خانه صنعت و معدن و تجارت استان هرمزگان افتتاح و راه اندازی شد.

صالحی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و بر اساس مفاد سند تحول قضایی به منظور رسیدگی تخصصی به امور و کاهش ارجاع پرونده های قضایی ویژه فعالان اقتصادی به محاکم دادگستری از روش های جایگزین همچون مؤسسات میانجیگری و داوری استفاده خواهد شد.

وی در خصوص نقش کلینیک داوری خانه صنعت، معدن و تجارت در جهت حمایت از تولید نیز اظهارداشت: با افتتاح این مرکز در صورتی که فعالیت بخش های تولیدی و صنعتی در استان هرمزگان با مشکلات یا اختلافاتی روبرو شود به کمک افراد خبره در کلینیک داوری خانه صنعت، معدن و تجارت و موسسات میانجیگری به سرعت برای رفع اختلاف، اقدام خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد، با افتتاح این کلینیک شاهد کاهش پرونده های مربوط به اختلافات واحد های تولیدی و فعالان اقتصادی در محاکم قضایی استان باشیم و گام های مؤثری در جهت رونق تولید و اشتغال برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک خانه داوری صمت به منظور حمایت قضایی از تولید راه اندازی شد

کلینیک خانه داوری صمت به منظور حمایت قضایی از تولید راه اندازی شد