مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-29پزشكي

تجارب زنان خانه دار در قرنطینه کرونا


پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران با انجام یک پروژه تحقیقاتی، تجارب زنان خانه دار را در قرنطینه کرونا مورد مطالعه قرار دادند.

- پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران با انجام یک پروژه تحقیقاتی، تجارب زنان خانه دار را در قرنطینه کرونا مورد مطالعه قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای قرنطینه و خانه نشینی مرتبط با کووید- 19 نقش ها و وظایف زنان را با تغییرات گسترده و چالش هایی جدید مواجه کرده است.

بر همین اساس پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران با انجام یک طرح تحقیقاتی تجارب زنان خانه دار ایرانی را در دوران قرنطینه کرونا بررسی کردند.

پس از تحلیل داده ها، چهار مقوله اصلی شامل مشکلات فردی، خانوادگی، اجتماعی و استراتژی های مقابله با محدودیت های قرنطینه را شناسایی کردند.

موارد مرتبط با مشکلات فردی شامل؛ مشکلات بهداشتی شخصی، زندگی توأم با ترس و نگرانی، سلامت روان پایین، به هم خوردن تعادل و عادات سبک زندگی، اعتیاد به اینترنت، مشکلات خانوادگی شامل؛ خشونت و درگیری در خانواده، تنش در مدیریت اعضای خانواده، به هم خوردن وضعیت تحصیلی و اقتصادی اعضای خانواده، تشدید وظایف و نقش های خانگی، مشکلات اجتماعی شامل نادیده گرفتن رسوم اجتماعی، محدودیت دسترسی به فضای مجازی، انزوای اجتماعی و استراتژی های مقابله با محدودیت های قرنطینه و کرونا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارب زنان خانه دار در قرنطینه کرونا

تجارب زنان خانه دار در قرنطینه کرونا