مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-29فرهنگي

دانلود قسمت 14 سریال دراکولا با لینک مستقیم


برای دانلود قسمت چهاردهم سریال دراکولا به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 14 سریال دراکولا را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام تاپ مدیا، دراکولا یا هیولا 2 ، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال هیولا است که امیر برادران نویسندگی و مهران مدیری کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند.

سریال ایرانی دراکولا جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی می باشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی خانوادگی می باشد و کارگردانی آن را مهران مدیری بر عهده دارد در سریال دراکولا بازیگرانی چون ویشگاه آسایش و مهران مدیری و نیما شعبان نژاد و سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت 14 می توانید به لینک زیر مراجعه کرده دانلود سریال دراکولا قسمت 14 بازیگران سریال دراکولا مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد خلاصه داستان سریال دراکولا در خلاصه داستان سریال آمده ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود قسمت 14 سریال دراکولا با لینک مستقیم

دانلود قسمت 14 سریال دراکولا با لینک مستقیم