مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-29پزشكي

کاهش فوتی ها و مبتلایان به کرونا در مراکز توانبخشی/ضرورت واکسیناسیون مراکز پرخطر


مدیرکل مراکز مراقبتی توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به واکسیناسیون مراکز توانبخشی شبانه روزی بهزیستی، گفت: با انجام واکسیناسیون در مراکز توان بخشی شبانه روزی، - میزان ابتلا و فوت به طور محسوس کاهش یافته که این دستاورد ضرورت واکسیناسیون مراکز پرخطر را بیش از پیش و به ویژه تزریق به موقع دوز دوم در مراکزی که دوز اول را دریافت کرده اند، مشخص می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سراج با اشاره به آخرین آمار مربوط به واکسیناسیون مراکز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور تا روز گذشته (هفتم تیر 1400) اظهار کرد: تعداد کل واکسیناسیون سالمندان و پرسنل مراکز سالمندان 18 هزار و 474 نفر یعنی قریب به 90 درصد سالمندان و پرسنل این مراکز است که واکسن را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: تعداد کل واکسیناسیون سایر گروه ها اعم از افراد دارای معلولیت و بیماران روانی مزمن 36 هزار و 579 نفر یعنی حدود 73 درصد، واکسیناسیون کلیه مراکز اعم از سالمندان و افراد دارای معلولیت 55053 نفر یعنی حدود 77 درصد و تعداد افرادی که دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند نیز 22 هزار و 645 نفر است.

به گفته سراج، برخی از مراکز توانبخشی حوزه ماموریت سه دانشگاه علوم پزشکی قزوین، سمنان و علوم پرشکی ایران در استان تهران، هنوز واکسن دوز اول را دریافت نکرده اند و این سازمان درخواست دارد این دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فوتی ها و مبتلایان به کرونا در مراکز توانبخشی/ضرورت واکسیناسیون مراکز پرخطر

کاهش فوتی ها و مبتلایان به کرونا در مراکز توانبخشی/ضرورت واکسیناسیون مراکز پرخطر