مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-29اقتصادي

هجدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سوناو استخر


هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، امسال از تاریخ 8 الی 11 تیرماه در محل نمایشگاه های دائمی تهران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، از زمان شروع به کار خود تا به امروز از جنبه های گوناگونی رشد پیدا کرده و سالانه پذیرای تعداد زیادی از برندهای فعال در زمینه مصالح ساختمانی بوده است.

حضور افراد فعال بازار مصالح ساختمانی در نمایشگاه در دنیای امروز مصرف کنندگان و افرادی که در حوزه مصالح ساختمانی مانند کاشی و سرامیک، انواع شیرآلات بهداشتی و.

مشغول به فعالیت هستند، بیشترین میزان توجهشان به قسمت هایی همچون حمام، آشپزخانه و سونا استخر جلب می شود و بیشترین سرمایه گذاری آن ها برای خرید، در این بخش ها صورت می گیرد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه نیز پاسخ دادن به این نیاز مشتریان خواهد بود.

در این نمایشگاه که استارتاپ سرام پخش نیز در آن حضور فعال و گسترده ای خواهد داشت، علاوه بر متخصصین و فعالان حوزه مصالح ساختمانی، مصرف کنندگان عادی جامعه نیز می توانند در آن حضور پیدا کنند و با پتانسیل های موجود در این فضا بیشتر آشنا شوند.

معرفی استارتاپ بازارآنلاین سرام پخش و خدمات آن سرام پخش مارکت پلیس فعال در زمینه انواع کاشی و سرامیک ، پرسلان، سنگ و موزاییک، شیرآلات و اکسسوری و چینی بهداشتی را از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سوناو استخر

هجدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سوناو استخر