مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-29دانش

رشد 30 درصدی درآمدهای حاصل از ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد


رییس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش 30 درصدی درآمدهای سال 1399 دانشگاه نسبت به سال گذشته، از محل ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به پژوهشگران خبر داد.

- رییس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش 30 درصدی درآمدهای سال 1399 دانشگاه نسبت به سال گذشته، از محل ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به پژوهشگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: با وجود حاکم بودن شرایط پاندمی کرونا، دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن یک شبکه منسجم آزمایشگاهی و کارگاهی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از توان و ظرفیتهای بسیار خوب آموزشی و تحقیقاتی در حوزه های نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آزمایشگاهی و کارگاهی در تمامی استان های کشور برخوردار است که اطلاعات مربوط به آن در سامانه ساها مورد بازنگری قرار گرفته و در قالب فاز دوم در دسترس عموم متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه به بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه زیرساختی دانشگاه اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی برای ایجاد آزمایشگاه/ کارگاه های مرکزی در برخی واحدهای دانشگاهی توانمند یکی از اقدامات زیرساختی در حوزه شبکه آزمایشگاهی دانشگاه به حساب می آید که از جمله استان های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی درآمدهای حاصل از ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد

رشد 30 درصدی درآمدهای حاصل از ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد