مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-29سياسي

چند توصیه برای سکانداری وزارت اقتصاد در دولت رییسی


یک کارشناس اقتصادی ضمن تاکید براینکه وزیر اقتصاد بعدی به دلیل اهمیت این وزارتخانه باید توانایی ایجاد تغییر و تحول در حوزه های مختلف وزارت اقتصاد را داشته باشد، - یک کارشناس اقتصادی ضمن تاکید براینکه وزیر اقتصاد بعدی به دلیل اهمیت این وزارتخانه باید توانایی ایجاد تغییر و تحول در حوزه های مختلف وزارت اقتصاد را داشته باشد، چند نکته و مساله که تیم اقتصادی دولت جدید در زمینه سکانداری وزارت اقتصاد باید مورد توجه قرار دهد را نیز مطرح کرد.

کامران ندری در گفت وگو با ایسنا، درباره تیم اقتصادی دولت جدید در وزارت اقتصاد اظهار کرد: در این وزارتخانه باید به چندین مساله مهم پرداخته شود که یکی از آن ها نظام مالیات ستانی و پرداخت یارانه است.

کشور دارای یکی از ضعیف ترین نظام مالیاتی، بانک اطلاعاتی و قوانین و مقررات مالیاتی در مقایسه با سایر کشورها است که کسانی که نباید مالیات بپردازند، مشمول مالیات هستند و افرادی که باید مالیات بپردازند، از مالیات معاف یا فراری هستند و جلوی فرار آن ها نیز گرفته نمی شود.

وی افزود: مسائل اشاره شده درباره نظام مالیاتی کشور در پرداخت یارانه ها نیز وجود دارد که این موارد ناشی از وابستگی بیش از اندازه کشور به درآمدهای نفتی است که تاکنون نتیجه مطلوبی درباره اقدامات انجام شده برای استقلال از درآمدهای نفتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه برای سکانداری وزارت اقتصاد در دولت رییسی

چند توصیه برای سکانداری وزارت اقتصاد در دولت رییسی