مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-29اقتصادي

تأمین آب چالش اساسی استان قم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به افزایش نسبی دما و کاهش بارندگی و لزوم اصلاح الگوی مصرف در بین شهروندان اظهار کرد: تأمین پایدار منابع آبی یکی از چالش های مهم و اساسی پیشِ روی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در سخنانی موضوع آب را چالش بزرگ کشورهای خاورمیانه در سال های آینده خواند و خاطر نشان کرد: بحران آب در غرب آسیا فاجعه آمیز خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب یادآور شد: اگر هر ایرانی روزانه یک لیوان آب صرفه جویی کند، آن گاه به طور متوسط در هر روز حدود 17 میلیون متر مکعب آب ذخیره خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم سپس ادامه داد: اطلاع رسانی درباره لزوم صرفه جویی در مصرف آب فقط وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان نیست و تمامی دستگاه ها دارای وظیفه ای ذاتی در این عرصه هستند.

  سلیمان پور همچنین اضافه کرد: وضعیت استفاده از آب شُرب شهری در فضای سبز مطلوب نیست اما در عین حال نمی توان از آب مورد استفاده در فضاهای سبز شهری دریغ کنیم بلکه باید با اصول علمی سرانه های فضای سبز را توسعه دهیم و از منابع دیگر مانند آب های خاکستری در این حوزه ها استفاده کنیم.

وی در عین حال به انجام واکسیناسیون بیماری مشکلات اقتصادی و تبلیغات معاندان، با حضور پُرشور خود در انتخابات اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب چالش اساسی استان قم است

تأمین آب چالش اساسی استان قم است