مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-29سياسي

مراقبت های اولیه بهداشتی در جمهوری اسلامی ایران الگو است


مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در پیامی به سی و چهارمین آیین پویش ره سلامت که با افتتاح 696 طرح بهداشتی در سراسر کشور همراه بود، - ایسنا/یزد مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در پیامی به سی و چهارمین آیین پویش ره سلامت که با افتتاح 696 طرح بهداشتی در سراسر کشور همراه بود، تاکید کرد: از زمان بروز همه گیری، کشورها با هر سطح درآمدی دریافته اند که سرمایه گذاری در سلامت یک سرمایه گذاری هوشمندانه در جهت بدست آوردن امنیت بهداشتی است.

دکتر احمد المنظری در این پیام گفت: سیستم های مراقبتی با رویکرد مراقبت های اولیه بهداشتی، بهترین روش برای تحقق بخشیدن به حق همه در دستیابی به بالاترین سطح سلامت و در عین حال به حداکثر رساندن عدالت و همبستگی است.

وی افزود: برای دستیابی به پوشش همگانی سلامت و اهداف توسعه پایدار، رویکرد دولت- ملت به مسایل بهداشتی مورد نیاز است که به عنوان هسته اصلی خدمات یکپارچه سلامت متشکل از سیاستگذاری و عملکرد چند بخشی، توانمندسازی افراد و جوامع و مراقبت های ضروری بهداشتی است.

مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد: مراقبت های اولیه بهداشتی در جمهوری اسلامی ایران بعنوان الگو مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های اولیه بهداشتی در جمهوری اسلامی ایران الگو است

مراقبت های اولیه بهداشتی در جمهوری اسلامی ایران الگو است