مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-29سياسي

نماینده مجلس: سیستم اداری کشور مبتلا به بیماری فساد شده است


این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تحقق این موارد ضمن ادای دین به خوزستان، سبب افزایش سطح رضایت مندی عمومی و کاهش تهدید در استان خواهد شد.

- این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تحقق این موارد ضمن ادای دین به خوزستان، سبب افزایش سطح رضایت مندی عمومی و کاهش تهدید در استان خواهد شد.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم اداری کشور مبتلا به بیماری فساد شده است؛ پارتی بازی و رشوه به امری عادی تبدیل شده و عدم وجود شفافیت، ناکارآمدی و ضعف نظام اداری، ضعف وجدان کاری و انضباط اجتماعی، روح مادی گرایی، ضعف مجموعه های نظارتی و عدم ثبات مدیریتی نمونه هایی از عوامل فساد اداری هستند که باید دولت آینده راه علاجی برای آنها پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، عبداله ایزدپناه در نشست علنی امروز (سه شنبه 8 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: حماسه 28 خرداد 1400 ملت ایران و انتخاب آیت الله دکتر رییسی را به عنوان دولت سیزدهم به محضر رهبر انقلاب و ملت شریف ایران تبریک می گویم.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت تاریخ ساز ایران اسلامی و همه جهان در انتظار عملکرد دولت آینده در حوزه اقتصاد و معیشت، عرصه بین المللی مبارزه با فساد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: سیستم اداری کشور مبتلا به بیماری فساد شده است

نماینده مجلس: سیستم اداری کشور مبتلا به بیماری فساد شده است