مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-29اقتصادي

انهدام باند قاچاق 1000 تن نهاده دامی و اخلال در نظام اقتصادی


فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند قاچاق هزار تن نهاده دامی و اخلال در نظام اقتصادی به ارزش 140 میلیارد ریال در قالب یک شرکت خدماتی و بازرگانی خبر داد.

- ، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در راستای ایجاد نوسانات و اخلالگری حوزه فرآورده های دامی و پروتیینی در سطح کشور و استان مازندران به عنوان قطب فعال در تولید این چرخه حیاتی و موضوع نوسانات بازار مرغ و گوشت استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند قاچاق و توزیع خارج از شبکه نهاده های دامی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سرشاخه ها و عناصر اصلی یک باند قاچاق نهاده های دامی در استان شدند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند در قالب شرکت خدماتی و بازرگانی با اقدامات متقلبانه و شیوه و شگردهای خاص در حوزه بازاریابی به خرید نهاده های دامی با ارز دولتی اقدام و در ادامه بدون دپو نهاده ها که اغلب ذرت، سویا و دیگر نهاده ها بوده را پس از خروج از استان به صورت آزاد به فروش می رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق 1000 تن نهاده دامی و اخلال در نظام اقتصادی

انهدام باند قاچاق 1000 تن نهاده دامی و اخلال در نظام اقتصادی