مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-29اقتصادي

کمک 30 میلیاردی خیرین خارج نشین به استان مرکزی در دوران کرونا


در طول دوران کرونا بیش از 30 میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان از سوی خیرین ساکن در کانادا، امریکا و اروپا و حاشیه خلیج فارس اهدا شد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در طول دوران کرونا بیش از 30 میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان از سوی خیرین ساکن در کانادا، امریکا و اروپا و حاشیه خلیج فارس اهدا شد.

سید علی آقازاده در آیین رونمایی از سردیس های عباس معصومی، خیر و پروفسور ایرج عشقی، مشاور علمی طرح موزه شهاب سنگ نراق و استاد زمین شناسی دانشگاه آخن آلمان در شهرستان دلیجان، اظهار کرد: نراق شهری باستانی و قدیمی است که آثار و نشانه های تاریخ را می توان همچنان در این شهر شاهد بود، این شهر بزرگان بسیاری در حوزه دین، فرهنگ، تفکر و اندیشه را تقدیم کشور کرده است که هر کدام می تواند برای یک کشور افتخارآفرین باشند و همین باعث شده است که این شهر به منطقه ای گردشگری، توریستی و تاریخی بدل شود و باید آن را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود افراد ارزشمند در حوزه اقتصاد و کسب و کار و علم و دانش و استمرار تربیت افراد ارزشمند در این شهر، اما این شهر از رونق روزهای اول خود افتاده است، بر این اساس باید این ظرفیت را به شهر بازگرداند و امیدواریم با تلاش به جایگاه کهن و دیرینه خود بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 30 میلیاردی خیرین خارج نشین به استان مرکزی در دوران کرونا

کمک 30 میلیاردی خیرین خارج نشین به استان مرکزی در دوران کرونا