مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:102021-06-29حوادث

کشف 90 درصد «تریاک» و 70 درصد «مرفین» جهان توسط ایران


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طبق گزارش سالانه مواد مخدر 2021 در سال 2019 ایران کشفیات 90 درصد از تریاک جهان، 20 درصد از هرویین جهان، 72 درصد از مرفین جهان و پنج درصد از حشیش جهان را به خود اختصاص داد.

- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طبق گزارش سالانه مواد مخدر 2021 در سال 2019 ایران کشفیات 90 درصد از تریاک جهان، 20 درصد از هرویین جهان، 72 درصد از مرفین جهان و پنج درصد از حشیش جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر مومنی در نشست ویژه دیپلمات های مقیم تهران که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد، افزود: از دلایل این موفقیت، بدون تردید موضع گیری جمهوری اسلامی ایران در کشف مبارزه با مواد مخدر است و اگر همه مجامع بین المللی همانند این استراتژی عمل کنند، بدون تردید ساماندهی خواهد شد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مبارزه جمهوری اسلامی ایران با موادمخدر، براساس برخی مولفه ها است، گفت: آموزه های دینی نخستین مولفه است.

همچنین در فرهنگ، تاریخ و ادبیات ما این موضوع ریشه دوانده، چنانچه شاعر پرآوازه ایران حکیم سعدی شیرازی می فرماید بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 90 درصد «تریاک» و 70 درصد «مرفین» جهان توسط ایران

کشف 90 درصد «تریاک» و 70 درصد «مرفین» جهان توسط ایران