مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-29سياسي

سبک زندگی انسان مؤمن انقلابی «شهید بهشتی» الگوی دانشجویان باشد


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: منظومه زندگی شهید بهشتی، اکنون و در میدان گام دوم انقلاب، باید الگوی زندگی جوانان و دانشجویان ما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی رستمی در یکی از شبکه های اجتماعی با اشاره به سبک زندگی شهید بهشتی گفت: آنچه که از شهید بهشتی (رضوان الله علیه) نیاز است تا فرا بگیریم و به زندگی مان وارد کنیم، یک نوع سبک زندگی است؛ سبک زندگی انسان مؤمن انقلابی.

وی ادامه داد: بهشتی در بیان نقاط ضعف جامعه اسلامی و کاستی ها و قصور مدیران، زبانی تیز، برنده، بدون تعارف و البته همراه با انصاف داشت.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: در میدان عمل، اهداف، مصالح و عدالت انقلابی را مد نظر قرار می داد و در این مسیر، اعتقاد قلبی و التزام عملی به آنچه که می گفت و آنچه که به عنوان قله معرفی می کرد، راهنما و معرفش بود.

کار برای انقلاب را به بهانه مساعد نبودن شرایط و یا بر عهده نداشتن مسئولیت رسمی تعطیل نمی کرد.

وی ادامه داد: در مسیر رسیدن به اهداف انقلابی، الگوی مد نظر او الگوی کار تشکیلاتی و تجمیع حول یک محور واحد و اصیل به نام اسلام و اندیشه اسلامی بود.

رستمی خاطرنشان کرد: در میدان انقلاب، تهمت ها و تخریب ها او را دلسرد نکرد و باعث نشد تا اهداف را کنار بگذارد یا فراموش کند و همین ویژگی او بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی انسان مؤمن انقلابی «شهید بهشتی» الگوی دانشجویان باشد

سبک زندگی انسان مؤمن انقلابی «شهید بهشتی» الگوی دانشجویان باشد