مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-29سياسي

قزوین چهارمین استان در حوزه مقابله با مواد مخدر است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: استان قزوین در ردیف چهار استان برتر کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر قرارگرفته و در منطقه نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

- علی رحمانی در همایش گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیش از ظهر سه شنبه که در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر بهترین عرصه خدمتی است که امروز ما می توانیم ارائه دهیم چراکه در حال حاضر مسئله اعتیاد جهان را فرا گرفته و کشور جمهوری اسلامی در این عرصه پرچم دار مبارزه با مواد مخدر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قزوین اذعان کرد: با توجه به اینکه کشورهایی نظیر آمریکا و اروپا امکانات لازم را برای پیشگیری با مواد مخدر دارند اما هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار این عرصه در سازمان ملل شناخته می شود که در این میان کشور ما با تقدیم 4 هزار شهید والامقام در این عرصه توانسته به وظایف خود عمل کند.

وی گفت: با توجه به اینکه افغانستان به عنوان تولیدکننده مواد مخدر در شرق کشور ایران قرار گرفته و کشورهای دیگر نیز فنّاوری های لازم را به افغانستان می دهند، در این میان کشور ما به عنوان کشور همسایه به مبارزه با مواد مخدر می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین چهارمین استان در حوزه مقابله با مواد مخدر است

قزوین چهارمین استان در حوزه مقابله با مواد مخدر است