مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-29سياسي

همایش جانبازان شیمیایی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد


به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت و اعلام ممنوعیت استفاده از سلاح های شیمیایی، همایش جانبازان شیمیایی در شهر مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای تیرماه و تشکر از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزارکننده همایش عنوان کرد: تیرماه جایگاه خاصی در تاریخ پرشکوه انقلاب ما دارد.

هفتم تیرماه سالگرد فاجعه بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش را پشت سر گذاشتیم؛ هشتم تیرماه بزرگداشت شهدا و جانبازان مظلوم شیمیایی در جنایت بسیار وحشیانه استکبار سردشت است و دوازدهم تیرماه هم بزرگداشت شهدای حادثه هواپیمایی در خلیج فارس را در پیش داریم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره چرایی اصرار در برگزاری این مراسم در هفته حقوق بشر آمریکایی، عنوان کرد: مطمئناً برگزاری چنین مراسمی به منظور تبلیغ برای جانبازان عزیز شیمیایی یا بنیاد یا تولیت آستان مقدس رضوی و دیگر برگزار کنندگان نیست.

اگر هدف این همایش را تکریم جانبازان عزیز بدانیم هم یقیناً نه شما جانبازان سرافراز و نه شهدای عزیز، نیاز به تکریم ما ندارید؛ چراکه ما در جایگاهی نیستیم که جانبازان را به عنوان شهید زنده تکریم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جانبازان شیمیایی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد

همایش جانبازان شیمیایی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد