مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:102021-06-29سياسي

شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد


شهید بهشتی در اوج عرفان سیر میکرد، شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد و لازم است مسئولین ما با عمل به سیره و روش زندگی این شخصیت ماندگار تاریخ انقلاب به مردم خدمت کنند.

- ایسنا/تهران محافظ شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی در اوج عرفان سیر میکرد، شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد و لازم است مسئولین ما با عمل به سیره و روش زندگی این شخصیت ماندگار تاریخ انقلاب به مردم خدمت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عصر سه شنبه هشتم تیر ماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه روغن کشی ورامین برگزار شد.

سردار رضا غزلی از محافظان شهید بهشتی در این مراسم اظهار کرد: شهدا ستارگان راه پیش روی ماهستند و نورانیت آنها جلوه گاه عشق است.

وی افزود: شهید بهشتی در اوج عرفان سیر می کرد، شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد و لازم است مسئولین ما با عمل به سیره و روش زندگی این شخصیت ماندگار تاریخ انقلاب به مردم خدمت کنند.

سردار غزلی جریان نفاق را عامل پر کشیدن بهترین مدیران و دلسوزان در دهه شصت در کشور دانست و تصریح کرد: 72 نفر از مدیران کشور را جریان نفاق از ما گرفت و هم اکنون هم نفاق در کشور فعالیت پنهانی دارد و لازم است دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این جریان را معرفی و نابود کنند ، چرا که جریان نفاق همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد

شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد