مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:202021-06-29بين الملل

عکس جو بایدن در کاخ سفید جنجال به پا کرد


کیوانان با انتشار عکسی باز هم بر تئوری های توطئه خود صحه گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نیوزویک، شماری از طرفداران نظریه توطئه کیوانان ادعا می کنند که دونالد ترامپ را می توان در انعکاس پنجره ای در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام ریاست جمهوری آمریکا از رییس جمهور جو بایدن در داخل دفتر بیضی شکل کاخ سفید مشاهده کرد.

مدافعان تأثیرگذار این جنبش رادیکال این تصویر اینستاگرامی را به اشتراک گذاشتند که بایدن را در حال مکالمه تلفنی با چاک شومر رهبر اکثریت سنا نشان می داد؛ در حالی که مردم را ترغیب می کردند تا به تصویری که پشت آن در بازتاب پنجره دیده می شود، نگاه کنند.

حساب کاربری تلگرامی کیوانان (We The Pepe)، که بیش از 75000 دنبال کننده دارد، نوشت: آیا دیدید چه کسی در بازتاب است؟ برو خودت ببین.

حساب کاربری دیگری متعلق به یکی دیگر از چهره های مهم کیوانان در تلگرام (MelQ) با 140 هزار دنبال کننده پس از اشتراک یک پست مشابه از یک حساب دیگر با بیش از 88000 مشترک در برنامه، به مردم گفت که به انعکاس عکس نگاه کنند.

این پست ها با صد ها پاسخ موافق همراه بودند که شخص دیده شده به نوعی ترامپ است، شخصیتی منجی مانند برای طرفداران کیوانان که به اعتقاد آن ها دوباره به عنوان رییس جمهور برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس جو بایدن در کاخ سفید جنجال به پا کرد

عکس جو بایدن در کاخ سفید جنجال به پا کرد