مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-29سياسي

توسعه استان در گرو نگاە ویژە مسئولین کشوری بە کردستان است


نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مریوان با پتانسیل هایی کە دارد می تواند شاهراهی باشد برای نجات کشور، و از مسئولین کشوری می خواهیم نگاە ویژەای بە استان کردستان بە ویژە شهر مریوان داشتە باشند.

- ایسنا/کردستان نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مریوان با پتانسیل هایی کە دارد می تواند شاهراهی باشد برای نجات کشور، و از مسئولین کشوری می خواهیم نگاە ویژەای بە استان کردستان بە ویژە شهر مریوان داشتە باشند.

شیوا قاسمی پور امروز(8تیر) در مراسم بهرەبرداری از محور جدید سنندج-مریوان اظهار کرد: شهرستان مریوان با وجود ظرفیت ها و پتانسیل هایی کە در منطقە وجود دارد، علی الخصوص مرز باشماق یک فرصت مناسب برای استان کردستان است.

وی عنوان کرد: برای آن کە بتوان استان کردستان را توسعە داد یکی از مهم ترین کارها و مطالبات مردم کردستان، توسعە راە ها است و خوشبختانە امروز کردستان روی ریل توسعە قرار گرفتە است.

قاسمی پور ادامە داد: بهره برداری از پروژه محور جدید سنندج - مریوان اقدامی ارزشمند در راستای توسعه منطقه و افزایش ایمنی راه ها است.

وی یکی از مطالبات ویژه مردم مریوان را عبور راه آهن همدان - سنندج از شهر مریوان و مرز باشماق دانست و گفت: با این کار زمینه توسعه هرچه بیشتر منطقه فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان در گرو نگاە ویژە مسئولین کشوری بە کردستان است

توسعه استان در گرو نگاە ویژە مسئولین کشوری بە کردستان است