مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 14:252021-06-29اقتصادي

بورس باید 50 درصد تامین مالی کشور را انجام دهد


وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: در دوره ای که تقاضا رو به رشد بود، بازار سرمایه مشکلات سایر بازارها را مدیریت کرد؛ طبیعی است که دولت مردم را به بازار سرمایه دعوت کند چرا که بورس باید 50 درصد نیاز تامین مالی کشور را برآورده سازد.

- وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: در دوره ای که تقاضا رو به رشد بود، بازار سرمایه مشکلات سایر بازارها را مدیریت کرد؛ طبیعی است که دولت مردم را به بازار سرمایه دعوت کند چرا که بورس باید 50 درصد نیاز تامین مالی کشور را برآورده سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دژپسند در مراسم رونمایی از پنجره واحد خدمات بازار سرمایه با بیان اینکه در بازار سرمایه در سال 99 پربازده ترین بازار در میان سایر بازارهای مالی بوده با بازدهی حدود 155 درصدی همراه بود، اظهار کرد: ریل گذاری، سیاست گذاری و هدف گذاری کار بازار سرمایه است.

این بازار در اقتصاد کشور جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصاد باید به بازار سرمایه تکیه کنیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: تلاش ما این بود تا در سال 99 بازاری هوشمند داشته باشیم اما وجود برخی از مشکلات باعث شد تا به طور کامل به این موضوع دست پیدا نکنیم.

سال 99 سال خاصی برای بازار سرمایه بود و این امر حتی در برنامه نامزدهای ریاست جمهوری تبلور یافت؛ به طوریکه یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس باید 50 درصد تامین مالی کشور را انجام دهد

بورس باید 50 درصد تامین مالی کشور را انجام دهد